Tapet förstörd, måste jag betala?

Jag har förstörde lite tapeten i min lägenhet, och jag undrar om jag ska flytta måste jag betala nåt åt det och om jag ska betala hur mycket typ, det är inte så störa märke
Mohammad

Kommentarer

  • Hej Mohammad!

    Ja, så kan det bli. Kan inte svara på hur mycket det skulle kosta, utan det görs både för & slutbesiktning och först då kan bovärden bedöma skadan och vad du kommer att faktureras för.
    Helena Ombyggnadssamordnare