Stulen Parkering

Hej!
Jag undrar vad man bör göra om någon, vid något tillfälle, skulle parkera otillåtet på min bilplats.
Leo

Kommentarer

  • Hej Leo!

    Förslagsvis, leta på vem som har rgnr och ring personen i fråga och informera vänligt att hen har parkerat på din plats som Du betalar för. Sätt även ett medd på vindrutan.
    Funkar inte det, informera Aimopark om felparkeringen, så kan dem bötfälla.

    Hör av dig till oss om inget av mina förslag ger effekt.
    Helena Ombyggnadssamordnare