Störning

Jag bor på Sergeantsgatan 2a. Har snart sen 2 månader tillbaka hört konstant hur de lever om. Låter som nå rör typ varje gång personen spolar eller nå. Men de lever om allt från 06-01 på nätterna. Och nu har även folk börjat banka o väggar för de lever om. Börjar bli trött detta då man sover och det lever om
Evelina Hökfors

Kommentarer

  • Hej Evelina!

    Maila gärna oss på hyresarenden@bodenbo.se och skriv då vilka grannar/lghet det gäller. Vi vidarebefodrar då till rätt person hos oss och försöker reda ut vad som orsakar ljudet?
    Helena Ombyggnadssamordnare