Sovalkov skena för att kunna täcka!

Hej jag bor i en etta med sovalkov och jag tänkte höra med er om ni hade kunnat sätta upp en skena, då det inte finns någon eller ens hål!? Mvh Ronja
Ronja Ingelund

Kommentarer

  • Hej Ronja!

    Nej, vi gör inte det.

    Det finns att köpa stänger som man drar ut och fäster i väggarna. Man brukar ha dem i badrum. Dem håller för att hänga upp ett draperi. Kallas nog duschdraperistång. Finns bla på JYSK.
    Helena Ombyggnadssamordnare