Sopning av gård m.m.

Hej, När har ni tänkt sopa gården på Sturegatan 18? Julbelysningen är kvar, den borde också plockas bort. Sedan borde idet inte finnas en massa reklam i trapphuset p.g.a. brandrisk.Hoppas de städas bort. Mvh Minna
Minna Gustavsson

Kommentarer

  • Hej Minna! Dom är ute och kör för fulla muggar. Sen när dom hinner till just ditt området törs vi inte lova! Men inom någon dag borde alla områden vara sopade!

    Ska be Carl-Åke fara och ta titta på trapphuset.

    Ha en bra dag.
    Björn