Sophantering

Sophantering. Varför inte erbjuda för en peng hyresgäster att ta hand om deras gamla möbler etc? Ex. En gång per år, 200 kr.
Jilla-Marit Mikkola

Kommentarer

  • Hej

    Tack för ditt förslag, vi tror dock att få hyresgäster vill betala 200kr till Bodenbo för den tjänsten. Återvinningsmarknaden har hämtat möbler gratis från hyresgäster tidigare. De har nu pausat den verksamheten då de flyttat till nya lokaler och ämnar komma igång igen. Även Pingstkyrkan tar emot möbler. Det finns dessutom ett antal aktörer som köper in möbler för att sälja dem vidare. Tag gärna kontakt med någon av dessa.

    Björn