Snöskottning bilplats

Skottar traktorn snövallen som blir bakom min bil?
Roger

Kommentarer

  • Hej Roger!

    Nej, det gör vi inte. Se information från vår hemsida

    Under vintertid ansvarar du själv för skottning av din parkeringsplats och framför din garageport. Det blir alltid en rand med snö kvar vid parkeringsplatsen efter att snöröjningen har plogat. Att se till att din parkeringsplats är snöfri så att du kan parkera där, är ditt eget ansvar.
    Har du ett garage blir det också en rand med snö kvar efter snöröjningen framför porten. Väntar du för länge kan det ofta bli isbildning som måste hackas bort. Det är alltså ditt ansvar att hålla efter din garageport och även att hacka bort isbildning om det uppstår. Vi rekommenderar att du köper en bra snöskyffel och en ishacka för att klara underhållet.

    Helena

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga