Snöröjningen, när börjar den?

När ska dom snöröja på prästholmen,det driver ju igen här när det är så öppet mot vattentorn kommer ju inte ut från garaget?!
Lena Malkan

Kommentarer

  • Hej Lena!
    De är ute och snöröjer för fullt. Men nu när det snöat och blåst så mycket de senaste dagarna är det svårt att hinna hålla undan all snö som kommer.
    Jag hoppas ni får snöröjt snart, om ni inte redan fått det.

    Helena

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga