Skota snö

Hej, jag bor på Landstingsvägen 6B och jag undrar vem brukar skota snö på innegårdens sida för att vi kan använda ingång som finns där nära garaget. Jag använder den ingång varje dag, men nu är det mycket snö där och inte skotat. Vem ska jag kontakta?

Mvh Sara
Sara Sinkovec

Kommentarer

  • Hej Sara!

    Vi har kontaktat vår entreprenör avseende snöröjning och dem kommer imorgon och skottar bort snön där, så vet Du det.
    Helena Ombyggnadssamordnare