Skor i trapphus

Jag har en granne som använder trapphuset som skoförvaring. Det står massor av skor där som är i vägen för oss som ska gå upp för trappan. Grannen själv förstår inga hintar om detta, och jag vill inte ha en konflikt med henne. Kan jag begära hjälp med detta genom värden, eller kan de hävda att detta är något som vi grannar får stå ut med? Kan vem som helst blockera trapphuset på det här sättet?
Undrar: Irriterad
Irriterad

Kommentarer

  • Hej!

    Skorna är inte bara i vägen för er som bor där, utan även om ambulanspersonal behöver komma in i huset eller om det börjar brinna. Det försvårar även städningen.

    Gör en störningsanmälan via "mina sidor" så ska vi ta tag i problemet.
    Helena Ombyggnadssamordnare