Sista anmälningsdag

Hejsan, om te.x sista anmälningsdag på en lägenhet var igår och man söker på den, hur lång tid tar det innan man får svar om man fått den eller inte?
Sara

Kommentarer

  • Hej Sara! Det går ju ut fem erbjudanden så det är lite olika.
    Det beror på, ibland måste folk komplettera sina inkomster när vi gör kreditkontroller, ibland svarar inte folk när vi ringer och sen ska det bokas visningar osv.

    Så det är lite olika. Men har man svarat JA så ringer vi så fort vi kan när man blir etta på lägenheten.
    Björn