Säljare vid dörren?

En kille från Tele 2 ringde på dörren för att höra vad vi har för abonnemang, då är min fråga, hur kom han in? Har de också en "tagg" eller kod?
Han påstod att det var någon som ringt om driftstörningar i området.

Annica Spaak

Kommentarer

  • Hej Annica! Jo, eftersom vi har Tele2(Comhem) som leverantör så har dom fått tillåtelse att ha en tagg för att ta sig in i trapphusen. Är du nöjd med det utbud du har idag så kör du vidare på det 😀
    Björn