Renoveringsbehov

Hej! Jag har flyttat in och övertaget en lägenhet som, vad jag förstår det, inte har renoverats på ett tag. Vilket stöd kan man få från er om man skulle vilja rusta upp golv, tapeter, dörrar och skåpsluckor? För just nu saknas vissa handtag, det är det färgskav lite här och där samt massor med hål i alla väggar.

Tack på förhand!
Daniel

Kommentarer

  • Hej Daniel!

    Ring oss så ska du få prata med bovärden för fastigheten.
    Helena Ombyggnadssamordnare