Renovering

Hade man kunnat få någon som kan kolla till badrummet så man kanske kan få det renoverat har ringt några gånger men inget har bokats in utan att jag skulle få någon som ringer tillbaka har velat få den kollad på sedan vintern 2020
Jacob

Kommentarer

  • Hej Jacob! Gör en felanmälan på mina sidor! Så får bovärden komma och titta på det.
    Björn