Postnummer

Hej
När jag försöker göra en intresseanmälan på era lediga lägenheter så är det fel på postnumret står det. Jag skriver in två olika nummer jag brukar använda men båda vill inte fungera. Vet ni vad man skriver då det inte funkar?
Otto Bergström

Kommentarer

  • Hej Otto! Förstår inte riktigt vad du menar. Ring oss mellan 10.00-14.00(Lunch 11.00-12.00) så kanske vi kan reda ut problemet.
    Björn
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.