Hur många kö-poäng behövs för att få en lägenhet?

Hej, jag undrar hur många köpoäng som behövs för att få en lägenhet hos er?

Allen King

Kommentarer

  • Hej Allen!

    Det går inte att svara på eftersom varje lägenhet får sin egna kö beroende på hur många individer som söker objektet. Beroende på hur många köpoäng dessa har så formas en kö utifrån det.

    Så korta svaret är att alla lägenheter går för olika poäng beroende på vad individerna söker på.
    Frida Isaksson

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga