Planritning finns det inte till alla Bodenbos lägenheter?

Hej! Hade önskat att det låg uppe planritningar på fler lägenheter, det hade underlättat att bara söka lägenheter man faktiskt kan tänka sig att bo i. Finns möjlighet att lägga ut sådant på fler annonser? Tack på förhand!
Em

Kommentarer

  • Hej,

    Förstår din synpunkt tillfullo! Tyvärr så saknar vi planritningar som lämpar sig att publicera för väldigt många lägenheter. Vi har påbörjat ett arbete kring detta men det kommer att ta tid då vi har över 2000 lägenheter och en mycket stor variation av planlösningar och mått.

    Vänligen
    Johan
  • Jag önskar också planlösningar. Hur ska man annars veta vad man söker?
    Hanna H
  • Det är på gång Hanna! Vi har bytt system för uthyrningen, så vi jobbar på att få in planlösningarna i annonserna.
    Björn