Persienner mellan fönsterglasen har fastnat, ska jag felanmäla?

Hej! I min lägenhet finns det persienner mellan fönsterglasen i alla fönster, som var där när jag flyttade in. Nu har en av persiennerna fastnat ordentligt så jag kan inte längre hissa den upp och ner. Är det jag själv som ska öppna mellan glasen och ta lös persiennen, eller är det ni som fixar det? Vet inte riktigt hur man gör så är rädd att nåt ska gå sönder om jag gör det själv.
Linda

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Gör en felanmälan på mina sidor så kommer bovärden och löser det.
    Helena Ombyggnadssamordnare