Parkeringsplatsen

Har problem med att de som står till höger och vänster om min plats står för långt åt mitt håll så jag tar mig inte ens in på min parkeringsficka och om jag lyckas ta mig in tar jag mig inte ut ur bilen har sökt på regnr men går inte hitta några telenr på de som står på bil
Patric Gustafsson

Kommentarer

  • Hej Patric!

    Adressen kanske står, så Du kan gå och prata med dem. Du kan också lämna ett vänligt meddelande på deras framruta, eller så ringer Du vår Kundtjänst, så får Du höra om dem kan hjälpa dig.
    Helena Ombyggnadssamordnare