Parkering

Vem är de som bestämmer om de ska vara betalnings parkering för besökare. Bor på potatisvägen i sävast. Vi har två stora besöksparkeringen och tycker de är väldigt orimligt att mina vänner och familjer ska behöva betala för att besöka mig när de finns gott om plats alltid. Eller inför att varje boende på potatisvägen kan ge sn besöks bricka man kan stoppa i framrutan på bilen. Kan man överklaga nånstans om att ändra betalnings krav ?
Hanna Eriksson

Kommentarer

  • Hej Hanna!

    Det är framtaget tillsammans med styrelsen, huvudanledningen till att vi har avgift är att förr så lämnades det skrotbilar till höger och vänster på våra parkeringsytor vilket medförde att vi forslade bort bilar för flera hundratusen varje år. Med detta så har vi motverkat det.
    Björn