Parkering under ombyggnation

När nu parkeringsplatserna är uppsagda under ombyggnation, måste ni väl erbjuda var man skall parkera utan att behöva ha p-skiva. Det går ju inte att hålla på och springa och flytta fram tiden hela dagen.
Ann-Kristin Byberg

Kommentarer

  • Hej,

    Tyvärr kommer vi att ha svårt att erbjuda någon parkeringsplats i närheten av er bostad under ombyggnationstiden. Vi kommer att återkomma med förslag på parkeringsplatser som kan användas under ombyggnadstiden längre fram. Vår målsättning är att ombyggnationen går så fort som möjligt så att tiden ni behöver stå någon annanstans blir så kort som möjligt.

    Vänligen
    Johan

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga