Parkering för besökare

Min mor bor på Brogatan 44 och jag är ofta och besöker henne. Har tidigare parkerat framför förrådet men nu hade det kommit upp en skylt med "Parkering Förbjuden" så därför undrar jag var man ska parkera som besökare?
Viveca Sundström

Kommentarer

  • Hej Viveca!

    På Majorsgatan 7, mittemot Strajk Alley, där finns det 2 parkeringar för besökare. Det är ca 100 m från Brog 44.
    Helena Ombyggnadssamordnare