Parkering

Hej! Jag bor på Sveavägen 9D och betalar för motorvärmarstolpe. Då min plats på parkeringen blivit väldigt taskig att köra in/ut på så undrar jag ifall det går bra att använda någon av de platser som uppenbart inte används?
Alfons Översti

Kommentarer

  • Hej Alfons! Jag ber din bovärd Jonathan kolla upp din nuvarande plats så återkommer vi till dig.
    Björn