Paketleverans då porten är låst dygnet runt pga skalskydd

Eftersom vi nu har tagg och ingen portkod, hur gör vi med paket som ska levereras hem?

Detta är inte den vanliga posten utan hemleverans. Samma gäller hemleverans av mat.

Eftersom vi inte kan släppa in dem så kommer mitt paket skickas tillbaka direkt då de inte ens kan hänga paketet på dörrhandtaget.

Hur ska jag lösa detta så att jag inte förlorar mitt paket?
Charlotta

Kommentarer

  • Hej Charlotta!

    Gällande paketutlämning så går det att bestämma att paketet ska skickas till ett ombud så får man hämta paketet där (tex Coop, ICA osv).

    Om man beställer matleverans så måste man vara hemma och ta emot leveransen.

    Mvh
    Björn

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga