Paketutdelning

Eftersom vi nu har tagg och ingen portkod, hur gör vi med paket som ska levereras hem? Detta är inte den vanliga posten utan hemleverans. Samma gäller hemleverans av mat. Eftersom vi inte kan släppa in dem så kommer mitt paket skickas tillbaka direkt då de inte ens kan hänga paketet på dörrhandtaget.
Hur ska jag lösa detta så att jag inte förlorar mitt paket?
Charlotta Vaarala

Kommentarer

  • Hej Charlotta!

    Gällande paketutlämning så går det till ett ombud så får man hämta paketet där(tex Coop, ICA osv). Om man beställer matleveranser måste man vara hemma samma gäller pizzabud osv.

    Björn