Påbörja sin tvätt inom en viss tid?

Hej! Jag undrar hur det fungerar med det här nya elektroniska bokningssystemet för tvättstugan. Måste man påbörja sin tvätt inom en viss tid, annars blir tiden ledig för andra, eller kan man boka kl. 12-17 och sen börja tvätta t.ex. kl. 14.00?
Linnéa

Kommentarer

  • Hej Linnéa!

    Har du bokat en tid så är det bara du som tar dig in under den tiden. Låtsas att du bokat tiden 17.00-21.00 så kan du börja när du vill. Det som kan vara bra att veta är att du bara tar dig in mellan tiden du bokat.
    Björn