Omaktivering av poäng vid avtalsskrivning

Måste jag själv aktivera så att jag börjar samla kö-poäng då jag skrivit avtal på lägenhet?

Susanne

Kommentarer

  • Ja, det måste du göra själv.
    Vid inflytt så nollas köpoäng och man måste själv logga in på "Mina Sidor" och aktivera att man vill stå som sökande i kön och då börjar de samlas köpoäng igen.

    Frida Isaksson
    (Uppdaterad )

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga