Nyckel

Hejsan jag ska flytta in på lördag och pratade med er för någon vecka sedan då jag är i Stockholm på jobb och ni sa jag kunde hämta nyklen på torsdag/fredag
Men ni har ju stängt nu under Kristi himmel och fredag när jag kom överens med er att jag skulle hämta nyklen lämnar min egen nu på lördag så måste ha nyklen innan mvh Jacob Tåström
Jacob Tåström

Kommentarer

  • Hej Jacob!

    Vad jag förstår löste det sig.
    Helena Ombyggnadssamordnare