Nya lägenheter

När sätter ni spaden i jorden vid bowlinghallen för dom nya lägenheterna ?
Håkan Roswall

Kommentarer

  • Hej Håkan!

    Vi håller nu på med upphandlingen av huset och det praktiska med bygglov. När exakt huset börjar byggas och när det är färdigt vet vi inte idag. Det beror bland annat på när byggentreprenörerna har tid att uppföra huset. När vi har en tidsplan klar kommer den att kommuniceras.
    Om du är intresserad att flytta in i en nyproducerad 1:a eller 2:a vid Bowlingen så är det viktigt att du redan idag registrerar dig i Bodenbos förmedlingssystem eftersom lägenheterna kommer att förmedlas efter den kötid som de sökande har.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej
    Hur många kvadrat meter bli 1 - 2 .kommer ni att sätta upp på biblioteket planlösningar på huset.Blir det garage oxå.

    Håkan
  • Hej,

    1:orna blir på 35 kvm och 2.orna på 45 kvm. Vid huset kommer endast motorvärmarstolpar att finnas. Möjligheten att hyra varmgarage eller kallgarage finns i intill liggande fastigheter (100-250 m bort).  Hyrorna kommer att fastställas i samband med att de läggs ut för uthyrning. Preliminär inflyttning är 1 april 2019.

    Johan
  • Behöver varmgarage.
    Benneth Boström
    Snorres Gränd 6 Läg. 1101
    Benneth Boström
  • Hej Benneth!

    Garage söker du på vår hemsida. Vi lägger ut när det blir uppsagda.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.