Ny spis

Om man skulle vilja uppgradera spisen till en med varmluft och induktion. Vad skulle det kosta.
Om man köper egen och sätter in. Går det att förvara den som tillhör lägenheten någon stans?
Patrick

Kommentarer

  • Hej Patrick!

    Det är ok att sätta in en egen och förvara vår spis i ditt förråd tills den dagen du flyttar och då återställer du vår spis. Skulle det uppkomma kostnader i samband med bytet, så faktureras du för det. Bra att veta.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Kan bidenbo tillhandahålla spis med varmluft och induktion och isf till vilken kostnad?
    Patrick
  • Hej igen Patrick!

    Ursäkta sent svar, nu har jag dock ett svar och det är att i nuläget tillhandahåller vi inte spis med varmluft och induktion.
    Helena Ombyggnadssamordnare