när är det aktuellt med att starta renovering och stambyte på sergeantsgatan 8?

jag behöver veta det då jag har dialysmaskiner och de vill ha en månad på sig iaf för att hämta dessa maskiner.
Annika ökvist

Kommentarer

  • Hej Annika!

    Sergeantsgatan 8 ligger efter Sergeantsgatan 10 i tidplanen. Ca 2 år bort. Vi kommer att dela ut information ca 3 månader innan, alltså, får ni hyresgäster veta att renoveringen är på gång ca 3 månader före.
    Helena Ombyggnadssamordnare