Namn på dörren/trapphustavla

Vem pratar jag med när jag inte fått mitt namn på dörren samt på tavlan i entrén?

Carola

Kommentarer

  • Då mailar du felanmalan@bodenbo.se eller ringer 57880 så hjälper vi dig om du inte har fått den hjälpen redan. Annars så gör vi det automatiskt vid inflytt. Sätt en tillfällig "namnskylt" på din dörr tills vi kommit med ditt så att du får din post levererad i rätt tid.

    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Har haft lägenheten sedan 1 mars och idag är det 26 mars. Har ännu inte fått namn på dörren eller i entren. Gör ni det eller är det min egen uppgift?
    Annica Larsson
  • Bovärden sätter upp det idag!
    Björn