Någon tagit min tid i tvättstugan.

Nu när jag kom till tvättstugan var dörren öppen med en sopskyffel och ALLT var upptaget. Hur gör jag i detta läge?
Då detta har hänt flera gånger sedan det nya bokningssystemet börjar det bli väldigt frustrerande. Det är ju min tid i tvättstugan nu och alla maskiner är upptagna i ca 30 min ..
Jag har varken tid eller lust att sitta och vänta för att någon kidnappat min tid.
Hade jag inte haft tvättkorgen full så hade jag bara gått hem men jag måste tvätta.
Jag vill ha så snabbt svar som möjlig då detta är ett stort problem.

Camilla Bellander

Kommentarer

  • Hej Camilla,

    Detta är ett ofog. Om du stänger dörren så kan ingen annan än du komma in i tvättstugan under din tvätttid. Om du stänger dörren efter din tvätttid kommer bara den med tvätttid efter dig in. Låt tvätttidstjuvens kläder ligga i en hög i tvättstugan. Vi kommer att omhänderta den och personen får hämta ut kläderna på Bodenbo

    Vänligen
    Johan
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.