Myror, vad gör man?

På min ute plats är den jätte mycket små myror och flera bon under plattor och även intill husgrunden. Tillhanda håller ni myrmedel som jag kan använda och strö ut? Tänker att man vill få bort myror så de inte på långsikt skadar huset.
S

Kommentarer

  • Hej S!

    Vi tillhandahåller myr-dosor. Gör en felanmälan på Mina Sidor på www.bodenbo.se så går ordern direkt till din bovärd!
    Björn