Motorvärmarplats

jag jobbar på strandens förskola och är i behov av en parkeringsplats tom 1/1-22 men då det är fullt på skolans parkering tänkte jag höra med er om det finns någon ledig parkering man kan hyra på snorres gränd, helst så nära bodträsket mot kyrkan sett det bara går ? Med vänlig hälsning, johanna Hotti 0761061339
Johanna hotti

Kommentarer

  • Hej Johanna!

    Vi har tyvärr inga korttidsavtal och det är de som hyr hos oss vi måste prioritera. Vi måste alltid kunna erbjuda våra hyresgäster bilplatser. Därav hyr vi inte ut åt andra än våra hyresgäster.
    Hoppas Du hittar annan lösning.
    Helena Ombyggnadssamordnare