Medarbetare

Hej. Jag är utbildad Fastighetstekniker och arbetar just nu åt Rikshem i Luleå och före det som fastighetsskötare på Sunderby Folkhögskola, men att pendla tar ut sin rätt med tiden. Jag undrar om ni har behov av personal? Jag är född och uppvuxen i Boden, 40 år, 2 barn, lång erfarenhet med socialt arbete. Hör gärna av er så kan jag berätta mer om mig själv och mitt yrkesliv.

Tack på förhand
Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik,

    Just nu har vi ingenting på gång men sånt kan ändra sig! När så sker så publicerar vi alltid annonsen i platsbanken men ofta även på fb samt linkedin

    Vänligen

    Johan
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.