Lysrör trasigt i trappen

Bor på sergenatsgatan. Lampan gått sönder så ja knappt ser något när man ska gå upp för trappen
Evelin

Kommentarer

  • Hej Evelin!

    Förstår dig. Enklast och snabbast är att du felanmäler via hemsidan när något brister i Lägenhet eller allmänna utrymmen. Det går att göra dygnet runt. Bovärd elleranlitad entreprenör fixar sen felet på ordinarie arbetstid mellan kl 7-16

    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.