Lösa hundar är inte okej.

Hej! Där jag bor finns det en innergård med lekplats och det är väldigt många personer som tror att det är någon jäkla hundrastplats att ha sina hundar lösa och skällandes och rastar dom där. Inte särkilt trevligt att hundar gör sina behov där barn ska leka och människor umgås, finns det möjlighet att det sätta upp mer skyltar att rastning är förbjuden?
trött på bajsande hundar

Kommentarer

  • Hej "trött på bajsande hundar"!

    Mejla gärna på hyresarenden@bodenbo.se
    Det vore bra om vi får reda på vem det är så vi kan prata med hyresgästen/erna. Där kan Du även skriva vilket område det gäller.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.