Lediga lgh

Syns inga lediga objekt även efter 1/7, vad beror det på ?
Har uppdaterat konto (mina sidor) med alla uppgifter.
Patrik

Kommentarer

  • Hej Patrik!

    De två vi har haft ute den senaste veckan, har gått till erbjudande och vi är nu på visningstadiet.
    Eftersom vi har ett nytt uthyrningssystem, så lägger vi endast ut ett fåtal åt gången. Det kommer fler eftersom vi ser att det funkar som det ska.

    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Varför visar ni inte planlösning på lägenheterna?
    Inga
  • Hej Inga!

    Det är ett som du säkert sett ett nytt system för uthyrning och vi håller på att att jobba på att få in planlösningarna in i systemet. Men det kan ta lite tid.

    I dagsläget kan man få planlösningen manuellt skickad till sig om man blir erbjuden visning av lägenheten.

    Men vi hoppas dom ska komma upp på annonserna så fort som möjligt.

    Björn
  • Ett förbättringsförslag: För att äta en elefant behöver man dela upp den i mindre bitar. Fokusera på att lägga in planlösningarna i de fåtal lägenheter som ligger ute. Era blivande kunder blir nöjda och ni behöver inte skicka ut planlösningar manuellt. Hur låter det? :-)
    Hanna H
  • Det är på gång Hanna! Men allt tar sin tid 😅
    Björn
  • Hej, jag har ett litet problem och skulle vilja ha din hjälp. När jag loggar in Jag kan inte hitta tillgängliga rum, varje sökning är tom, vad hände? Snälla svara mig.
    Paraiwan Potidokmai
  • Hej! Anledningen till att du inte ser några annonser är för att det inte ligger ute några lägenheter för uthyrning.
    Björn