Lediga 3:or eller 4:or

Hej! Har bott länge hos er BodenBo och skulle behöva en större lägenhet, för jag är gravid och jag undrar om det finns någon chans att man kan byta till en större lägenhet omgående, tänkte om man bott länge om man kan få förtur till det? MVH Jenny Runelöf
Jenny Runelöf

Kommentarer

  • Hej Jenny!

    Ja, hittar Du någon att byta med, då är det ok för våran del, om man uppfyller kriterierna.  Alltså, om Du byter till större, så ska din ekonomi tillåta det.
    Många lägger ut på facebook att dem vill byta.
    Vi har dock ingen bytesförmedling här.
    Trevlig helg!
    Helena Ombyggnadssamordnare