Lapp i källaren

Är det ni från Bodenbo som har klistrat fast en lapp i källaren angående rastning av hund på innergård gällande sadelmakaregatan? Saknades BodenBo logga på lappen och blir därför fundersam om det är en privatperson som försöker sätta regler för vad som gäller. (Inte första gången som lappar kommer upp i källaren gällande diverse saker…) vad är er policy gällande att hyresrätter i annat fall är och hänger upp ordningsregler i era hyreshus?

Mvh
Nyfiken

Kommentarer

  • Hej Nyfiken!

    Ja, det är vi som har satt upp dessa sk lappar som är laminerade.
    Vi har uppmärksammat att det finns de som rastar sina hundar på innergården, tom mot husfasaden och så vill vi inte ha det. Bajset skall plockas upp, och att låta hundarna kissa mot husfasaden är inte heller tillåtet.
    Hoppas att detta skall eliminera just detta problem.
    Helena Ombyggnadssamordnare