Lägenheter

Jag har sökt lägenhet hos er ett par månader och inte fått nån, har 159 Kö poäng hos er. Så jag undrar vad mina chanser är att få en hos er inom 2 månader?
Theodor

Kommentarer

  • Hej Theodor,

    Under det första halvåret 2021 krävdes mellan 2 - 6000 poäng för en lägenhet. Så frågan är svår att svara på. Allt beror på vilken storlek, standard, läge och hyra som du efterfrågar samt naturligtvis vilken konkurrens det är från andra personer som vill ha liknande lägenhet som dig.

    Vänligen
    Johan