Kan jag hyra en lägenhet hos Bodenbo trots betalningsanmärkningar?

Går det att hyra en lägenhet hos er trots betalningsanmärkningar? Har aldrig missat en hyra och har ett stadigt jobb som undersköterska.
Skötsam med två barn.
Vega

Kommentarer

  • Hej Vega!

    Ja, läs gärna i vår hyresinformation vad som gäller. Har Du borgensman är det inga problem, förutsatt att de andra kriterierna är ok.
    Helena Ombyggnadssamordnare