Vad förväntas av mig för att få stå kvar i kön?

Enär jag måste besvara en fråga, om jag vill kvarstå i ert kö-system undrar jag:
- Vad förväntas jag föra för att stå kvar i kösystemet ?
Görgen Lundgren

Kommentarer

  • Hej Görgen,

    Vi har ett krav på att man skall vara aktivt sökande efter bostad därför krävs en inloggning från dig minst en gång var sjätte månad för att du skall få behålla dina poäng.

    Vänligen
    Johan
  • Hejsan !

    Jag har loggat in mig i syfte att kontrollera, om någon bostad nu finns lämplig för oss. I detta fall, finns just nu ingen bostad , som passar oss
    -.Hur många poäng har vi nu i dagsläget ?

    Vänligen
    Görgen Lundgren
  • Hej Görgen,

    Du kan se dina poäng när du är inloggad på "min sida"

    Vänligen
    Johan