Kundkategori tillåter ej.

Hej!
Jag har fått hem brevet om att det ska nu bli betalning för gästparkering och försöker få tag på en parkeringsplats att hyra, men när jag är inne och kollar så kan jag inte göra någon intresseanmälan för det står att min kundkategori inte tillåter det, trots att jag har gott om poäng i fordornskö.
Emma

Kommentarer

  • Hej Emma!

    Jag tror att det är en inställning som jag snabbt kan åtgärda, men eftersom jag inte har några personuppgifter på dig så kan jag ej göra det. Ring oss så hjälper vi dig.
    Helena Ombyggnadssamordnare