Kund?

Hej!
Jag har tidigare varit inskriven i bostadskö hos er men ej varit aktiv på länge och kaan ej logga in. Kan ej hitta att jag fått något "avregistrering-mail" eller liknande sedan tidigare. Kan ni kolla upp detta?

Sofia Lahti

Kommentarer

  • Hej Sofia!

    Jag hittar dig. Du har troligtvis glömt bort användarnamn & lösenord, men nu kan Du logga in med bank-id. Prova det!
    Helena Ombyggnadssamordnare