Kötid

Jag hyr en lägenhet hos er sedan 2,5 år ungefär och i samband med detta glömde jag att säga till att jag på nytt vill ställa mig i er bostadskö igen.
Jag kom på detta för.. oj minns inte hur länge sedan, men jag missade om jag mins rätt över ett års kötid. Går det att göra något åt detta i efterhand? Jag har inga planer på att flytta, men det är såklart en trygghet att ha kötid, om något skulle inträffa.

En fråga till: från vilken ålder är det okej att ställa sin ungdom i bostadskö?

Med vänlig hälsning Helena Tjäder
Helena Tjäder

Kommentarer

  • Hej! Sånt händer inte bara dig tyvärr, men det är eget ansvar att komma ihåg att ställa sig i kö igen när man tagit en lägenhet. Så tyvärr kan vi inte justera poängen.

    Man får ställa sitt barn i kö från 15 års ålder! Mer info hittar ni i länken nedan!

    Hyresinformation​​​
    Björn