Köregistrering för min son, går det?

Min son är förnärvarande värnpliktig på A8. Eventuellt blir han kvar inom försvarsmakten efter fullgjord tid. MEN han har väldigt låg inkomst just nu och kan därför inte registrera sig. Kan jag, hans pappa, ställa mig i kön med min honom som medsökande?

Simon

Kommentarer

  • Hej Simon!

    Man kan absolut registrera sig trots låg inkomst. Bra att börja samla poäng. Poängen är personliga så man kan bara registrera sig för sin egen del.
    Helena Ombyggnadssamordnare