Finns mina köpoäng kvar.

Hej! Är mina köpoäng kvar? Det går ju inte att ringa till er nu!
Vänligen Anna-Lis
Anna-Lis

Kommentarer

  • Hej Anna-Lis!

    Jajjemen, dina poäng är kvar. Du ser dem på "min sida".
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej Jag har fått ett meddelande "Du är på väg att förlora dina köpoäng" Vad betyder det och ska jag göra något?? /Irene Gustafsson
    Irene Gustafsson
  • Hej Irene!

    Du ska logga in på "mina sidor" så vi ser att Du varit aktiv på din användare, som det står i e-post meddelandet. Logga in var 6:e månad så behåller du dina poäng.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.