Köpoängen finns de kvar?

Hej!
Jag gjorde ett konto före ni uppdaterade sidan och låg på ungefär 590 köpoäng men nu när ni har gjort om sidan så hittar jag inte köpoängen någon stans.
Jag undrar om det kan ha att göra med att jag loggade in med mobilt bank id nu istället för Mail?

Kan ni ta reda på om köpoängen finns kvar?
Skulle vara trist om jag missar chans på visning pga att mina poäng har tappats bort
Mvh Jesper Staaf
Jesper Staaf

Kommentarer

  • Hej Jesper!

    Ja, dina köpoäng är kvar. Klicka på "bostad", där står datumet när du aktiverade poängen, då kommer poängen upp, högst upp på sidan, siffrorna är fetmarkerade. Fortsätt logga in med bank-id.
    Helena Ombyggnadssamordnare