Kontakt

Hej jag behlver verkligen komma i kontakt med er snarast.
Vänligen ring mig.
Mvh Heidi
Heidi

Kommentarer

  • Hej Heidi!

    Vi ringer dig strax.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej jag vill göra uppsägning mina lägenheten hur men göra och hur många månader mina uppsägning.

    Kahtan Al asafi
  • Hej Kahtan!

    Man säger upp sin lägenhet på Mina sidor på www.bodenbo.se.

    Det är alltid tre månaders uppsägningstid.
    Björn
  • Hejsan. Jag hittar inte I mina sidor jag kan inte göra uppsägning kan du hjälpa till mig jag vill göra uppsägning mina lägenheten. Tack för att svara
    Kahtan Al asafi
  • Det hittar du här: https://minasidor.bodenbo.se/signin

    Sen loggar du in med Bank-ID. Sen följer du stegen där inne för att göra uppsägningen.
    Björn